ännu en dag i mitt slott

En lång dag blev det. jennie körde mej till flempan så jag fick lämna in papprena som var viktiga =/
Sen hem till Jennie, käkade lurre, tonfisksallad =) Sedan rensade vi/ Jennie ut i sin stora garderob (en jävel
på att kasta grejer asså) Grymt jobbat!! Sen utveckligssamtal med min stora,sen handla, hem...ut med doggi dog, sen upp till dagis, hem sen väntade in mina goa tjejer för att slå på stort..stuvade makaronis med köttebulle =P Barn härjade runt och hade det mysigt med alla kakor som Lottish hade med sig (såklart).

Jennie var här just å skulle ta av peruken hahah, skoja men det lilla löshår som var kvar av allt dragande å slitande, en kvälls macka blev det oxå med mysigt kvälls prat..

NUU ska jag skutta ner i säng för nästa utvecklingssamtal är i morgon kl 7.30 på MORGONEN....aahhh jag som e så morgon pigg..............NOT!!!


kramis på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0