så ont i huvudet =(

Ingen bra dag =(
Har bara varit hemma, ok ensnabbis och handlade men annars bara boring...

Jennie ringde och sa att det planeras utgång i morgon.
Stan eller i Tumba? Sitta på ett ställe och ta en öl eller ett glas vin eller steppa på dansgolvet.
Jag har varken lust eller barnvakt. ( tack för erbjudandet idag ang barnvakt iallafall =) Very kind..
Nä jag skulle tycka att det vore skit mysigt och få vara barn fri med tjejerna då jag aldrig är det förutom när jag jobbar (sist jag gjorde något var i Oktober ) men nä jag sitter hellre här under min korkek och luktar på...på..på..dålig fantasi vart det nu he he =)

blää för denna dag och igår för den delen
Nu hoppas jag i säng och hoppas att det blir en strålande dag i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0