=/

Har varit lite dålig på att uppdatera här men har inte haft någon lust...
Julafon var mysig men det fattades En person...men det kommer väl fler jular *host*

Längtar till vardan sätter igång igen så man kan forsätta sin träning, den har halkart efter lite
men I`ll be back =)

Sak nog ta en morron promenix till Tumba C och handla lite mat för det e typ EEEKKOOO här, ha ha

Ska snart få min protein shake nånting som jag har beställt av Catta...jehoo Tackar  söta Catta ;0*

Undrar var min pilates boll är...Hhmm på baksidan kanske...måste kolla upp det i morron

Ja ja, sussa gott och kram på er som behöver det =)


  puss

Kommentarer
Postat av: catta

heej sötis!



trackar, jo vi hade de bäst på resan! underbart, lyxigt mm. så man kan unna sig ibland!

sitter nu o kollar på en tjej film med iza. medan kim jobbar. så som de skall vara..



tror protein har kommit skall ringa o kolla i morgon, så vi kjanske kan ses när ja lämnar tjejerna . de åker tbx på nyårs afton på dagen eller kvällen innan.



sedan kommer de vara hos mig vecka 1.. så när passar de dig????

vio skall jobba oss tighta tillsammans nu kör vi ihop o blir snygga!!!! eller hur ?



pööösss catta

2009-12-27 @ 22:44:32
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0