energi!!

Ge mig positiv energiii....
I helgen ska jag nog handla lite kläder till mig själv (det är jag värd efter allt som hänt)
Ska bara hitta nått som jag tycker om...svårt att hitta kläder när man inte är på den vikt man vill vara =(
Aja det är bara att rycka upp sig..
 Idag ska jag kila över till Carroooo å titta på hennes fina kök (dock inte klart)
Sen vet jag inte hur dagen ser ut ...

Hoppas att nått positivt besked kommer fram idag..

Glöm dina bekymmer idag i morgon kommer nya;he he!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag kommer om 5 med MASSOR av energi ;)

2009-05-22 @ 11:37:51
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: tina

kolla på bubblerrom.se mkt fint där,köpte 3st skitsnygga klänningar,bilder snart på bloggen..

Kramar på er från oss...

2009-05-22 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0