jobba idag!!

känner mig sjuk =(
söta Jennie tar barnen idag trots att hennes kids är dunder förkylda =S
ingen träning alls dom 2 sista veckorna..blää för det!
vill så gärna komma igång igen, går verkligen upp och ner.
hittade en blogg som man kan få lite tips ifrån ang träning =)
www.fitnessguru.se har dock inte kollat allt men det verkar helt ok!!!

ska man ta itur med att ringa några samtal idag då? ursh för det, hatar att ringa så telefonist blir jag inte när jag blir "stor" iallafall ha ha!!

läste en bok för Daniella igår kväll och det stod "vad vill du bli när du blir stor"
då svarade daniella - Jag vill bli storesyster!
Ojdå sa jag, ha ha ha!!



Kommentarer
Postat av: TT

Åhå, hon kanske vill ha en lillebror!! ;o)

2010-02-09 @ 15:28:00
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hon är så sjukt söt !

2010-02-09 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0