snööö

Älskar snö. Har gått ner i spagat ett antal gånger idag =) ganska så halt!!
Varit och köpt vinter overaller till minstingen, mössa, vantar,  strumpor och jag vet inte vad.
Mulade just stor tjejerna...hi hi!!
Men nu vill dom in bara för att dom minsta (daniella, nellie och lilly kom ut.
Näpp sa jag, ni har innegångsförbud!!! Ha ha

Kära Gudfadern var här och lämnade lite julgodis till tjejorna och sen fixade våran data som har några år på nacken, längtar tills andra datan kommer hem =)

Oj måste kolla till maten som e i en tryck kokare... höres sen =) =)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Jag älskar snön!! Så mysigt! Troooo mig jag kommer komma och åka pulka med barnen, det är det bästa Lionell e så liten, så vi byter ett tag! =)



LOVE!

2009-12-15 @ 18:54:29
URL: http://lindahasplund.blogg.se/
Postat av: catta

heeej min snygga vän!!!!!



de var ett tag sedan! hur mår du? är allt klart innan jul?



jaa lite tips har jag allt!

Vart skall ja börja: jo så här!



Ät regelbundet, dvs frukost ( med kolhydrater) mellis, lunch ( kolhydrater) mellis och kvällsmat ( då utan el mindre kolhydrater) samt ät ej kolisar efter en vis tid tex 18,00...



Sedan när duy tränar så skall du förse kroppen med bra kolhydrater innan en träning, och en proteindrink med kolhyrater till dvs en banan är de bästa. Då har ja ett protein som är bra.



Från proteinkungen, finns i jordg o choklad... du får de genom mig för 150 kr, kostar ute 180 kr.

de räcker ganska lå¨ngt med det..

gott med är det.



Du blandar de med mjölk , en skopa protein och en banan då blir de som en milkshake!!! super gött.



Du kan även ta de som mellanmål... med en frukt till..och de skall du ta direkt efter träning.

om du ej har mjölk mm tillgängligt så blanda de med vatten , då går med!



Sedan är rappied cuts bra fettförbrännare o uppiggande. kostar 499:- o röäcker väldigt länge, Dre är i kapslar , som går att köpa via protein kungen..



kolla in på min blogg via länken :

http://diabetesochtraning.blogg.se/category/proteinkungen.html



där ser du produkterna! hoppas du fått ngn hjälp!!!?

Skriver o hjälper gärna dig mer... så säg till bara.

kommer starta en nutändningn m,ed en ny diet. eller matschema mm imorgon om du vill köra med meig?



pööss cvatta... en date snart tycker jag!

2009-12-15 @ 22:59:15
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0