det blev

Hågelby....'
Jätte fint ställe =) Där skulle jag kunna gifta mig =)
Inte så mycket djur men bilarna var populära....
Jag med Daniella och Jennie med sina två små, alldeles lagom.
Lotta sa att hon kanske skulle dyka förbi men nähäp ingen Lotta och Milton..

När jag kom hem stod Robin och jenny här och tog med sin barnen till salem badet, gud vad skönt!!!
När dom kom hem fick dom pannkakor med glass =) jumii
Sen dök Lotta och Milton upp, Jennie kom sen efter sin jogging tur.....den jäkeln.
Då TVINGADE dom mig mig mig mig att baka....hajar ni,jag baka hahahahahh!!!
Så nu fick jag tänka snabbt här...Ok jag bakar, tog fram skålen och frågade vad jag skulle ha i....Aaah  säger Lotta
och kommer till köket och ska visa, hahahah, gissa vem som fick göra resten. Hahah, där fick du!!
GÖTT var det!!! Love ya!! Jennie ...love ya toooo!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yummie pannkakor lät gott =)

söt hon är lilla Daniella..

2009-07-30 @ 15:55:34
URL: http://minlillasessa.blogspot.com
Postat av: Lotta

HA ha ha jag VET att det där var ett trick !!

Inte ok att jag gick på den ;))

Bra att det smakade :)

2009-07-30 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0