go morgon

Det börjar med två barn som är sjuka =/  all planering sprack men det kommer ju alltid en ny morgondag =p     
Så det blir väl tvätta, diska,städa,plocka.....m.m.                                                                                                                                 En vän ska ringa ett viktigt samtal åt mig idag som jag vill undvika,
så jag får nog veta snart hur jag ska lösa lite problem dom närmaste dagarna.

Nu ska jag skutta ner i minstingens säng å titta på Skrollan =)

kram på er.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag jobbar idag, men vi kan väl ses/höras sen vännen???



Vi kan ju ha ngt att prata om :/ Pöss

2009-05-05 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0