snark..

Kom hem efter promenade, körde lite roddmaskin hos Jennie. Käkade nån knäcke macka sen däckade jag i soffan
med Sparkie =) Jag låg som en korv för han tog all plats så min arm var ur funktion när jag vaknade, ha ha.
Ska upp till dagis hämta lill skruttan sen hem å skickan in kycklingen i ugnen så det bli mat till kidsen.
Själv har jag tappat matlusten har käkat en gång sen i torsdags, pappa bjöd ut oss på middag så jag tog nosiette men potatis men jäklar vad ont i magen jag fick så jag fick lämna allt!

ha det gött friends.....♥

Kommentarer
Postat av: Hanski

Tack sööt! Jag blir bara lite orolig att du inte sköter om dig hjärtat... Gaash då har du inte ätit ordentligt på fem dagar!!!!!!!hur ska du orka bli miss fitness om du inte äter regelbundet.. då har du ingen kraft... nu vill jag se ändring kraaam

2009-09-29 @ 22:45:03
Postat av: marre

har ho en roddmaskin :) ni är duktiga ni

2009-09-30 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0