sorry

Skulle ha träffat Lindah och Lionell idag men tyvärr har jag mått skit illa idag, maginfluensa??
Har inte ätit något idag,blää. Har godis hemma men inte ens det vill jag ha.
Vi får ta det en annan dag när jag känner mig bättre.
Ni sitter jag och Daniella och har fredags mys i soffan, tittar på Men in black!
Jeacy har åkt till landet med sin kompis och Nicole sover hos en kompis.
Hunden har redan sagt gonatt och gick upp och la sig. Papegojan Bebben sitter om små kuttrar för sig själv.
Det e bara en som saknas...min kärlek ♥ miss miss miss U....



bild google


Kommentarer
Postat av: Lotta

visst blir det ensamt när man bara har lillen hemma !

2009-09-26 @ 09:53:43
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0