.

En lugn dag idag.
Emil sov över hos oss inatt med lilla Zalzis. Mkt prat och mys.
Gick och la mig vid 23 tiden och dom andra satt och spelade playstation halva natten.

På efter middan kom Tjejen hit på Jennie och familj skulle till lekslottet. Hon försökte busa upp Sparkie men det gick inte så bra. Eller han hoppade upp i soffan där hon stod och kaxade så då lutade han emot henne  mot ryggstödet så hon satt fast och tänkte :hur ska du komma loss nu då lillskit =P Ha ha

Sen blev vi bjudna på Pan pizza hos Lotta. Så söta milton och Daniella är =) Dom kan verkligen säga och göra fina saker mot varandra. Som Daniella brukar säga: Jag ska gifta mig med Milton ♥ Ha ha

Undra nu om jag ska krypa upp för trappan och ner i sängen =)
Ny dag i morron och ny samtal ska ringas =S
Ja ja det blir nog bra.



bild google

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja de är ju så söta! Tack för hjälpen honey

2010-04-06 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0