lite bilder från nyår =)

Började med en helt super god  älg stek till middag. Mums....
Fas här är efterrättens Efterrätt!! Ha haha..

Nicole och Jeacy med småttingarna på balkongen.
Zalza är en i gänget =)

Smile =)

Lotta kör Nyårs dansen ?! Är du säker att du inte spetsade läsken? Haha

Efter myset med familjen Olsson och Andersson tog vi en sväng förbi Jennie med familj, Carro och Cristopher var oxå där. Samt Marcelos syrra och mamma.
Marcelo och jag
Jenni och jag
stannade en liten stund sen tackade jag för kaffet och gick hem, Daniella somnade raklång i soffan.
Nicole stannade kvar. Vid 12 slaget gick Jeacy ut till dom andra och sköt raketer, jag stod vid fönstret.
sen vad det bara att säga go natt och Välkommen det nya året!!

Strax innan 3 började bankas på dörren (trodde jag) men det var min Kära *not*granne som var apfull och hade inga nycklar hem och stod och banka i 40 min på dörren, det lät som om han var inne hos oss...Grr!!!
Så jag har väl inte sovit såå himmla bra men men, det blir nog bra!

Ha det gött nu friends

Kommentarer
Postat av: mia

Varför har du massa ringar runt dig Lotta???

Time 2 move ... =D

2010-01-01 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0