Crosstrainer

Stod på den i 20 min, drog på ganska bra med styrka, sen hoppade jag över till steppmaskinen i 20 min.
Gissa om jag svettades =S.
Nope, det blev ingen bild jag kunde bjuda på där =p
Sen blev det gyn stolen åt båda hållen sen benpressen...bra skit det där =)
Sen lite pilates boll, stretching och sen promenad hem.

Nu ska det bara käkas nyttigt förutom på lördagar =) men inom mottliga gränser.
Bra där moster, HEJA HEJA!! GI det e bra det!!

Nu på kvällen vart det kvälls fika hos Jennie be good.
Hon gjorde ett tappert försök att göra mig ljusare i håret men det blev inte så mycket...
Jaja, det e bara att göra igen =)

Nu ska jag hoppa i säng iallafall och mysa framför TV.

God natt gött fölk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0