Hellou!!

Vaknade kl 7.00, satte på barnkanalen och snoozade en timme till.
Sen ringde en barndomsvän och jag ska till henne på måndag och köra laser på mina pigmentfläckar
i ansiktet. Hon hade fått nån ny grej som ska vara dunder bra =)
Så det ska bli så jävla skönt att få bort alla bruna fläckar.
Sen ska vi kanske göra en annan grej (hemlis) men vi får se ;0)

Strax innan 9.00 kom Jimmy, Jonnys kompis och klippte Sparkies fina klor.
Skulle ha varit barnvakt en stund till sötaste Olivia men det behövdes nog inte.
Så vad ska jag göra nu då? Jo jag ska nog gå en promenix med Daniella i vagnen. Sen vid 15. ska jag på jobbkalas =)
Kl 17 kommer min man att ringa =) sen blir det nog att träffa min date Lotta och Daniellas blivande man Milton.
Dom e så söta, dom pussar varandra på pannan och klappar varandra på kinden. ♥
Vad kommer dom att göra om ett par år!!! Mamma Mia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0