skärpning!!!!

jupp...nu blir det skärpning för min del
Måste äta bättre mat och träna "bättre" då jag har ett par kilo att gå ner =( säger dock inte hur mkt för jag typ
döööör när jag tänker på det =/
Har aldrigt vägt så här mkt (förutom då när man var gravid) Näe inte när jag var gravid med Nicole iallafall...

Nää, käkar fiber havregryns gröt till frukost, går väl sådär. Har lite trauma från när jag var liten då min Mor tvingade mig att äta gröt på morgonen =S He he!!

Så nu ska jag sparka iväg mig till gymet trots att jag har huvudvärk ( vilket jag typ alltid har)

TIIIPS NÅGON om att gå ner i vikt???

Catta du e ju duktig...help me =)

Vart rekomenderad Reducil men man måste gå via "veterinärn" enligt Hanna ;0) ha ha
Vårdecentralen och dom är ju såå duktiga på sitt jobb ...NOT!!
Får väl gå till Storvretens vårdcentral. En del från Salem går dit istället=)

Få se om jag bjuder på ett svettigt kort sen =)

P&k....


Kommentarer
Postat av: TT

Jag har käkat GI i snart två veckor, väldigt lite fusk... ska väga mej på måndag får vi se. Sedan är det dags att promenera VARJE dag... måste ner fem kilo minst på en månad.

2010-03-26 @ 20:58:27
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej reductil har dom tyvärr slutat med då de visat sig vara farliga för hjärtat eller nått sånt.

2010-03-28 @ 19:25:56
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Catta

Hej snygging. Ja skall testa ett nytt förbrännings preparat som heter Lean från farings . Skrev om de i min blogg. Var du fortf. Intresead av proteinet mm? Kommer nog hämta tjejerna på torsdag men har ej ditt nr så mesA el maila mig på ; [email protected]

2010-03-30 @ 21:58:33
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0